משרד אדריכלים ועיצוב פנים שחר פרנס

הגשמת בית / דירת חלומותיכם

הגשמת בית / דירת חלומותיכם

שיפוץ דירה רק בליווי אדריכלי ומעצב פנים – תכנון ועיצוב בתים פרטיים פנטהאוזים ודירות מגורים 

לפגישה על כוס קפה ללא התחייבות לחצו על האייקון השחור בתחתית המסך.

דוגמאות לפרויקטים בעיצוב פנים  |  דוגמאות לפרויקטים אדריכלות

בין אם ברשותך בית פרטי קיים או דירה או שאתם רגע לפני רכישת פנטהאוז ובכוונתך לשפץ, אנו נדאג שביתך יהיה מתוכנן ומעוצב במיוחד עבורך, תוך שימת דגש על הייחודיות שהופכת את ביתך לשלך, עם המון חשיבה וניסיון נצליח יחד תוך הקפדה על תקציב להוביל את הפרויקט לעוד פרויקט מוצלח.

יותר מ- 20 שנות ותק בתחום התכנון ועיצוב פנים, לימוד והבנת צרכי המשפחה, לא פחות חשובים מהצרכים של סביבת הבית. מה משדרת הסביבה, מאיזו זווית הנוף יהיה הכי יפה, היכן יהיה החלל האהוב ואיפה תחנה המכונית הפרטית.
יש להדגיש שתכנון ואדריכלות סביבת מגורים זו עבודה משותפת, של בעלי הבית ושלנו, המעצבים והמתכננים של וילת היוקרה, הבית הפרטי או הדירה.

אנחנו מאמינים שמחקר מעמיק על צרכי הפרט והמשפחה ובניית פרוגרמה המתאימה לכם ולכם בלבד היא הבסיס להצלחת פרויקט, לתחושת הפיכת 4 קירות לבית.

בואו להכרות אינטימית, דיאלוג נכון והכרה מחודשת של עצמכם בעולם של צבעים, אסתטיקה וחדשנות.

משרד אדריכלות ועיצוב פנים – שחר פרנס

"שחר פרנס אדריכלים" הינו משרד אדריכלים ומעצבי פנים המוביל בתחומו ובעל ניסיון רב במגוון עצום של פרויקטים המתמחה בתכנון בתים פרטיים, עיצוב דירות יוקרה ופנטהאוזים, משרדים, חללים מסחריים ועוד. משרדינו משלב יכולות תכנון ועיצוב אדריכלי בעזרת אדריכלים ומעצבי פנים השמים דגש על פונקציונאליות, פרפקציוניזם, יעילות, יצירתיות וגמישות מחשבתית המקנות יצירות אדריכליות ייחודיות ומקוריות. כל לקוחותינו מקבלים ליווי צמוד ומקצועי לאורך כל שלבי הפרויקט משלב התכנון, ליווי כל תהליכי הרישוי, פיקוח בניה, עיצוב פנים המשולב ביופי ובפרקטיקה, תוך ראיה כוללת והקפדה עד לפרטים הקטנים ביותר. שחר פרנס הינו אדריכל עם 20 שנות ניסיון בתחום של אדריכלות ועיצוב בתי יוקרה. מוזמנים להתרשם ממגוון הפרויקטים שבוצעו במשרדינו, ונשמח לראותכם בקרב לקוחותינו!

שחר פרנס אדריכל ומעצב פנים