משרד אדריכלים ועיצוב פנים שחר פרנס

ניהול ופיקוח בנייה

ניהול ופיקוח בנייה

שחר פרנס אדריכלים תבצע עבורך תהליך בקרת איכות ותבטיח עבורך שתהליך הבנייה יבוצע באופן מיטבי לרבות פיקוח על הליכי תיקון ליקויים ככל שאלה ידרשו.

על ניהול הפרויקט

ניהול פרויקט כולל בתוכו את תפקיד הפיקוח בנוסף לטיפול כולל בתהליך הבנייה.
במסגרת הליך זה יבוצע שלב הכרת הלקוח, תיאום ציפיותיו אל מול תקציבו ורמת המוצר לו הוא שואף.
בחירת יועצי הפרויקט בהתאמה לסוג הפרויקט הנדרש וריכוז העבודה מולם במהלך תהליך התכנון.
למידת תכניות הפרויקט והכרתן, העברתן לגורמים המקצועיים לאחר שנבחרו בקפידה – קבלנים וקבלני משנה.

פיקוח בנייה / פיקוח הפרויקט וניהולו

בהתאם לבסיס עליו הוחלט, אנו מלווים את כל שלבי הבנייה תוך הקפדה מחמירה על ביצוע שלבי העבודה הנכונים באתר הבנייה על ידי הגורמים השונים המעורבים, תוך ייצוג ללא סייג של המזמין והקפדה על רמת דרישותיו וביצוע איכותי במסגרת לוחות הזמנים המסוכם.

במשרד שחר פרנס אדריכלים, מחלקת פיקוח בניה המעניקה שירותי ניהול ופיקוח בניה לפרויקטים יוקרתיים.

המחלקה מתמחה בניהול ופיקוח פרויקטים ברמה הגבוהה ביותר, הוצאת מכרזים וכתבי כמויות לקבלנים והשוואת מחירים, תוך תכנון לוחות זמנים, בניית תקציבים, איחוד בין כל הגופים השונים ושמירה קפדנית על רמת האיכות הנדרשת בפרויקט. תהליך העבודה השוטף, מתנהל מול אנשי ביצוע, קבלנים וספקים אשר נבחרו לפרויקט, העומדים בסטנדרטים הגבוהים.

ניהול ופיקוח בתי יוקרה​

פיקוח בניה היא מאחד הדברים החשובים ביותר בתהליך כולו.

לפיקוח יש השפעה גדולה על היבט הכלכלה ואיכות התהליך, וגם על יכולת העמידה בלוחות זמנים ועל האינטגרציה בין כל העוסקים בהגשמת החלום ללקוח. בראש אלו, ניתן למנות אדריכל מומלץ או אדריכל בתים פרטיים, אדריכל וילות יוקרה, אדריכל דירות יוקרה.

פרויקט ברמה גבוהה ועמידה בלוחות זמנים:

בית חלומות מושלם הוא פרויקט שתוכנן לפי טעמו וצרכיו של הלקוח, שנבנה ברמת איכות גבוהה, שעמד במסגרת התקציב שהוגדרה ועמד בלוחות הזמנים עד קבלת המפתח.

מפקח בניה בתים פרטיים

על מנת להצליח בפרויקט, לעמוד בזמנים וגם שהפרויקט יהיה איכותי-חובה לכל פרויקט לרכוש את שירותיו של מפקח בניה. (מפקח בניה בתים פרטיים, מפקח לבית פרטי, מפקח בתי יוקרה). מפקח ניהול ופיקוח אחראי וישמור על האינטרסים של הלקוח. מפקח בניה הוא מפקח המכיר את הפרויקט הנמצא בשטח הפרויקט יום יום, הוא פוגש את כל בעלי המקצוע בשטח ומאשר את עבודתם מבחינה מקצועית ואיכותית.

מפקח בניה מאשר ללקוח העברת תשלומים לבעלי המקצוע ולספקים, כל זאת לאחר בדיקתו היסודית.

בחירת מפקח ואדריכל מקצועי לפרויקט מוצלח

מפקח הבניה והאדריכל הם שני תפקידים החשובים ביותר בפרויקט וחשוב השיתוף פעולה והכימיה בניהם, החל מתהליך תכנון אדריכלי ועד עיצוב פנים הנעשה ע״י אדריכל מומלץ ומקצועי ( תכנון בתים פרטיים, תכנון בתי יוקרה, תכנון דירות יוקרה, תכנון וילות יוקרה, עיצוב בתים פרטיים, עיצוב בתי יוקרה, עיצוב פנים בתי יוקרה, עיצוב דירות יוקרה, עיצוב פנים פנטהאוז בתל אביב, עיצוב ושיפוץ בתים פרטיים). משרד אדריכלים שחר פרנס עוסקת בענף ניהול ופיקוח בניה, תאום ופיקוח בניה בבתים פרטיים, דירות יוקרה ופנטהאוזים יוקרתיים. מחפשים את כל המכלול במקום אחד הגעתם למקום הנכון!

קורס מפקחים ומנהלי פרויקטים בבנייה פרטית, בניהולו ופיקוחו של אדריכל שחר פרנס

בליווי אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה בתחומם שקיבץ על מנת להעביר את הידע הנדרש בתחומי הפיקוח בבניה ושבא לתת מענה לאנשים העובדים בתחומי פיקוח הבניה השונים.

קהל יעד: קבלנים, קבלני שיפוצים, בונים פרטיים, מפקחים, מנהלי פרויקטים, אדריכלים, מעצבים והמעוניינים לנהל ולפקח על הבניה בעצמם.

סילבוס הקורס: תפקידי המפקח ואחריותו, בניית תקציב, הפקת כתב כמויות, מפרטים טכניים לעבודה, בטיחות, שיטות התקשרות ומסמכי התקשרות, שיטות בקרה ומדידה, תכנית ארגון אתר.

מערכות המבנה וחומרי הבניה, סטטיקה, קונסטרוקציה, אינסטלציה סניטרית, חשמל, מיזוג אויר, איטום ובידוד מבנה, רטובות בטון טיח וגבס, גגות, מדרגות, אלומיניום, נגרות, מסגרות, בריכות, מעלית, חימום רצפה, בית חכם אזעקות ואודיו.

קריאת תכניות עבודה, הבדל בין תכניות אדריכל ליועצים, אחריות המתכנן ופיקוח עליון.

בנוסף יתבצעו סיורים בשטח, ופרויקט אישי עליו ייושם כל החומר הנלמד משלב קבלת התכניות מהאדריכל והיועצים ועד הוצאתו למכרז ותחילת הבניה, הכנת אומדן תקציבי לפרויקט, כתב כמויות, פתרון בעיות.

מעוניין/ת ללמוד בקורס מפקחי בניה?
השאר הודעה בצור קשר או חייג למשרדינו – 072-2727332