משרד אדריכלים ועיצוב פנים שחר פרנס

המדריך השלם לעיצוב משרדים

המדריך השלם לעיצוב משרדים

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב משרד לעסק. יש לקחת בחשבון גורמים כמו תרבות החברה, סביבת העבודה וניהול החלל בעת תכנון חלל משרדי. זה מה שעוסק במדריך הזה. קשה לעצב את חלל המשרד המושלם. ישנם גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון בעת תכנון ועיצוב חלל משרדי וזה יכול להיות קשה עם כל כך הרבה בראש. מדריך זה יכסה את הכל – מתרבות החברה ועד מה אתה יכול לעשות כדי ליצור סביבת עבודה פרודוקטיבית יותר.

היתרונות של עיצוב משרד טוב

עיצוב המשרד אינו נוגע רק לאסתטיקה; זה כרוך גם בארגונומיה של החלל. ישנם יתרונות רבים לעיצוב משרד המשפר את הפרודוקטיביות. הנה כמה יתרונות:

  1. זה ממזער הסחות דעת (כמו רעש, תנועה וריחות רעים).
  2. זה עוזר לאנשים לעבוד טוב יותר בצוותים.
  3. זה מגביר שיתוף פעולה ויצירתיות.
  4. זה משפר את הבריאות על ידי קידום פעילות גופנית והפחתת רמות הלחץ.
  5. וזה אפילו גורם לעובדים להרגיש מאושרים יותר מהעבודה שלהם!

פריסה וטיפולוגיה

פריסה פתוחה לא מתאימה לכולם. זה מיועד לאנשים שאוהבים לשתף פעולה עם עמיתים וליהנות מאווירה של חלל עבודה פתוח. החיסרון של סוג זה של פריסה הוא שזה יכול להקשות על המיקוד. תחנת עבודה משותפת מועילה הן לחברה והן לעובדים. העובדים חוסכים כסף על שטחי משרדים והחברה חוסכת כסף בעלויות תקורה. החיסרון בהסדר הזה הוא שהוא יכול להסיח את הדעת.

משרד פרטי מציע יותר פרטיות, מה שאנשים מסוימים עשויים למצוא מושך, אבל הוא מגיע גם עם דמי שכירות יקרים יותר עבור שטחי משרדים. היתרונות של מרחב עבודה משותף הם שהעובדים מסוגלים להרגיש פחות מבודדים – מה שיכול להועיל אם הם רוצים ליצור רשת או רוצים סביבה חברתית במקום העבודה שלהם – והם גם מקבלים את היתרון בכך שאין להם סביבה משלהם.

טיפים לעיצוב החדר לסביבת עבודה טובה יותר ורמות פרודוקטיביות

יש הרבה דברים שאפשר לעשות כדי לשפר את הפרודוקטיביות ואת סביבת העבודה בבית. החל מהצבעים וסידורי הריהוט ועד לתאורה והקישוטים, יש הרבה שינויים קטנים שאנחנו יכולים לעשות כדי ליצור סביבת עבודה טובה יותר. יש אנשים שמעדיפים את הרעש והפעילות של משרד על פני השקט והשלווה בביתם. אבל לאותם אנשים שנהנים לעבוד מהבית, חשוב להבין כיצד עיצוב המשרד משפיע על רמות הפרודוקטיביות שלנו. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להבין כמה מקום יש לכם בבית למטרה זו. ככל שיש לכם יותר מקום, כך עליכם להשקיע יותר מחשבה ביצירת חדרים שונים למטרות ספציפיות כמו עבודה או הפקה מוזיקלית.