משרד אדריכלים ועיצוב פנים שחר פרנס

איך לבחור מעצב פנים – זמן כסף ותוצאות

איך לבחור מעצב פנים - זמן כסף ותוצאות

בונים? משפצים? עומדים להסתייע בשירותיו של מעצב פנים? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא את כל הטיפים הנכונים לבחירת מעצב פנים בדרך לעיצוב סביבת המגורים

קריטריונים מקדימים לבחירת מעצב פנים

כאשר ניגשים לבחור מעצב פנים לצורך עיצוב פנים של סביבת המגורים, קיימים מספר קריטריונים מקדימים עליהם חשוב לשים דגש בתהליך הבחירה וביניהם:

  • ידע מקצועי וניסיון מעשי – בדומה לכל תחום שירות מקצועי אחר, גם בתחום עיצוב פנים קיימת חשיבות רבה לוותק המקצועי ולניסיון העומד לרשותו של מעצב הפנים, ולכן, מומלץ. להסתייע בשירותיהם של מעצבי פנים מנוסים שמאחוריהם מגוון רחב של פרויקטים בתחום.
  • תחום התמחות – תחום עיצוב הפנים מסווג לתחומי התמחות שונים בהתאם לסוג המבנה, כאשר ישנם מעצבי פנים המתמחים בעיצוב חללים מסחריים וישנם מעצבי פנים המתמחים בהליכי עיצוב בתי יוקרה, דירות מגורים, בתים פרטיים וכדומה.
  • תיק עבודות – על מנת להתרשם מהיכולות המקצועיות של מעצב הפנים, מומלץ לעיין היטב בעבודות השונות בהן הוא היה מעורב, כאשר עיון בתיק העבודות יאפשר לכם להיחשף ליכולותיו המקצועיות ומהסגנון העיצובי המייחד אותו.

קבלת המלצות אישיות

בנוסף לקריטריונים המקדימים, אנו ממליצים לכם ליזום פניה ללקוחותיהם של מעצבי הפנים שאת שירותיהם אתם מעוניינים לשכור, וזאת לצרכי קבלת מידע על שביעות רצון הלקוחות מהתוצאה הסופית והליכי העבודה אל מול מעצב הפנים.

מעצב פנים בעל רקע אדריכלי

בשנים האחרונות, יותר ויותר משרדי אדריכלים מאפשרים לכם ליהנות משירותי תכנון אדריכלי לצד שירותי עיצוב פנים המיושמים על ידי מעצבי פנים בעלי רקע אדריכלי. משרד אדריכלים העוסק ומתמחה גם בתחום שירותי עיצוב הפנים, מאפשר לכם ליהנות למעשה מהליכי שינוי אדריכלי בתכנית הבנייה כחלק מעבודות עיצוב הפנים. פנייה למשרד אדריכלים ועיצוב פנים מיועדת בעיקר לאילו מבינכם המעוניינים לבצע אי-אילו שיניים מבניים בתוך חלל הפנים כחלק מעבודות העיצוב.

תודעת שירות וזמינות

עיצוב פנים הוא תהליך עבודה מתמשך במסגרתו מעצב הפנים מלווה אתכם לאורך כל שלבי התכנון, העיצוב והאבזור של סביבת המגורים החדשה או המתחדשת. כפועל יוצא מכך, חשוב לבחור במעצב פנים בעל יכולת מקצועית ללוות אתכם לאורך כל הדרך משלב התכנון ועד לרמת האבזור, וכל זאת תוך רמת שירות גבוהה וזמינות מלאה עבורכם. לצורך כך, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם מספר מעצבי פנים העומדים בכל אחד מהקריטריונים המקדימים ולקיים עימם פגישות עבודה במהלכן מומלץ לשים דגש על הכימיה הנוצרת ביניכם ועל היקף השירותים המוצעים על ידם לאורך כל הדרך.

לסיכום, עיצוב פנים החלל של בית/דירת חלומותיכם, חייב להתחיל בתהליך קפדני לצורך בחירת זהותו של מעצב הפנים, וזאת על מנת להבטיח לעצמכם את איש המקצוע הנכון ביותר עבורכם תוך התייחסות נקודתית לכל אחד מהפרמטרים והקריטריונים המופיעים לעיל.