משרד אדריכלים ועיצוב פנים שחר פרנס

עיצוב דירות יוקרה

עיצוב דירות יוקרה עם שחר פרנס אדריכלים בקו מודרני וחדשני. אדריכל מקצועי בעל ניסיון רב בתחום עיצוב דירות יוקרתיות בארץ.

מדוע צריך להשקיע בעיצוב דירות יוקרה?

יותר ויותר לקוחות שרוצים עיצוב פנים דירות יוקרה, מבינים היום שכדי שביתם ישרת אותם בצורה הטובה ביותר ולאורך זמן, חשוב לראות את תכנון הבית כחזון ארוך טווח ורחב יריעה, אך שיורד לרזולוציות הקטנות ביותר. לכן, אם כבר החלטתם לתכנן את הדיור הטוב ביותר עבורכם, השיגו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום שילוו אתכם בתהליך באופן צמוד.

תהליך עיצוב פנים דירות יוקרה

במשרד אדריכלים שחר פרנס כל תכנון איכותי ומושכל בתחום עיצוב דירות יוקרה יתחיל בבניית פרוגרמה המותאמת ללקוח ספציפי. כשאנו מדברים על עיצוב פנים דירת יוקרה, אנו נרד עד לרזולוציות הספציפיות ביותר של הכרת הלקוח. אפילו אופן הישיבה שלו על הספה בסלון כדי להתאים את המשענת למנח היד. בשלב זה תצטרכו לחשוב באמת מי אתם בכל הקשור להתנהלותכם בבית.

תכנון היציאות לחצר ולמרפסת או לפיזור מיזוג האוויר בבית יכולים להעלות את השאלה האם אני ובת זוגי מעשנים ואם כן, היכן בבית נרצה לאפשר זאת. אם לא, היכן נאפשר זאת לאורחים, אם בכלל? אם אנו עובדים מהבית, נתכנן את המרחב כדי שיותאם לכך. למשל, חדר חושך אם אנו חובבי צילום, או נאפשר כניסה של אור טבעי ואוויר רב אם אנו עובדים הרבה מול המחשב וזקוקים לריענון. נצטרך להעלות לשאלה לא רק העדפות הקשורות להווה, אלא גם לעתיד. האם אנו מתכננים להרחיב את התא המשפחתי ונזדקק לחדרים נוספים?

כל מה שצריך לדעת על עיצוב פנים דירות יוקרה

עיצוב ברמת דירת יוקרה יכלול, למשל, תכנון מטבח המותאם למידותיכם צורכיכם ובחומרים הכי טובים ויקרים, הפרזול הכי חכם ועבודות נגרות מורכבות הבנויות מאפס כדי להכיל ולשלוף בקלות כל מתקן נוחות שתזדקקו לו. במקום הזמנה של מיטה מקטלוג, תוכלו לתכנן מיטה במידות המושלמות לכם שתיוצר בהדפסה תלת ממידית עם פיתוחים ועיטורים לפי דרישה, ברוחב שיכניס באופן מדויק שידות שיעמדו בהישג ידכם לפי מידות גופכם.

תוכלו לעצב את החצר לפי צרכים המדויקים ביותר. אם אתם חובבי מדיטציה, למשל, לבנות פינת ישיבה המתאימה לכך, או לחלופין פינת אוכל גדולה מחומרים העמידים לפגעי מזג האוויר לצד תאבון אבן ומעשנת בשר לחובבי הקולינריה שבכם. כדי לסכם את ההבדל בין עיצוב בית רגיל לבין עיצוב דירות יוקרה במשפט אחד – לא מתפשרים או חוסכים על שום דבר. בליווי צמוד ותקשורת רציפה מסוג זה עם היכרות הדדית מעמיקה שתיצור שיח בונה עד לפרטים הקטנים ביותר ביניכם לבין מעצב הפנים, תקבלו דירה שהיא יצירת אמנות שנהגתה ישר מהחלומות והשאיפות הגדולים ביותר שלכם.

אנו מאמינים במשרד אדריכלים פרנס כי פרויקט עיצוב דירות יוקרה מתחיל בניתוח מעמיק ומפורט של נתוני הסביבה, הצרכים הבסיסיים וכל רצונות ומנהגי הדיירים. בליווי אישי ודילוגי, אנו פורטים את חלומותיכם למשימות שיתגלמו באלמנטים עיצוביים בכל דירת היוקרה שלכם.