משרד אדריכלים ועיצוב פנים שחר פרנס

עיצוב בתי יוקרה

שחר פרנס אדריכלים מעניק שירותי עיצוב בתי יוקרה למגוון לקוחות. אדריכל מתמחה בעיצוב פנים לבתים, תכנון בתי יוקרה ועיצוב פנים יוקרתי.

עיצוב פנים בתי יוקרה

אנחנו עובדים כל כך קשה ועוברים כל כך הרבה ביום-יום ורוצים שבמידה שידנו משגת, נתכנן לנו את הבית שיספק את הנוחות המרבית. בדיוק כפי שעבור חליפת ביספוק ובגדי מעצבים נשלם יותר כדי לקבל התאמה מושלמת למידותינו, כך נרצה לגור בבית המתוכנן באופן כזה. היום יותר מאי פעם, אמצעים טכנולוגיים מתקדמים יסייעו לנו לעצב בית יוקרה שיהיה תפור לפי מידותינו.

השימוש בטכנולוגיה מתקדמת

חומרים חדישים נכנסים בשנים האחרונות חזק לתחום העיצוב ומספקים אפשרויות חדשות.

  • חיפוי נאנו-טכנולוגי – חומר ציפוי פורץ דרך לחזיתות מטבח. השימוש בנאנו-טכנולוגיה מאפשר ליצור ציפוי במרקמים קטיפתיים אך עם חוזק יוצא דופן שירגיש כמו יציקה. מדובר בחומר שאינו נשרט, בלתי אפשרי להשאיר על גביו טביעות אצבע ודוחה מים עוצמתי, מה שיהפוך אותו למושלם לבית עם ילדים קטנים או חיות מחמד או סתם לזוג שאוהב לבשל ולארח. הוא מגיע בטווח רחב של גוונים שישמרו על עצמם לתקופה ארוכה.
  • קוריאן – החומר הפולימרי ששימש תחילה עבור משטחים לחדר נקי או חדרי ניתוח, נכנס היום למטבחים וחדרי הרחצה. אחת מתכונותיו המרשימות הוא העובדה כי הינו בלתי חדיר כמעט לחלוטין ודוחה חיידקים. ניתן לקחת מידות למערכת משטחים או קירוי התפורה בדיוק לפי צרכיכם וליצוק אותה כמקשה אחת, ללא סדקים או חיבורים.

אלמנטים

ניתן לשלב בטכנולוגיות מתקדמות אלמנטים מובנים לעיצוב פנים לבתי יוקרה, שיקלו על השימוש באמצעים שונים בבית כמו פרזול חכם במנגנוני מגירות ודלתות המאפשרים טריקה שקטה ופתיחה קלה או אלמנטים של נגרות בהזמנה אישית שיאפשרו הטמעה של כל מכשירי החשמל והחיווט.

פרקטיקה

ברמת הפרקטיקה, קיימות היום טכנולוגיות עיצוב פנים בתי יוקרה מרתקות. ניתן להזמין פריטי ריהוט, משטחים ומחיצות בהזמנה אישית עד רמת המילימטר המיוצרים בהדפסה תלת ממדית, קירוי זכוכית למשטחים וקירות לשימוש אסתטי או פרקטי, קל לניקוי וחלק. הלחמות לייזר וטכניקות פרזול בטכנולוגיית מחשב מאפשרות לדייק קונסטרוקציות מתכת יותר מאי פעם.

סגנונות

השימוש בקוריאן, למשל, לא מוגבל לסגנונות ספציפיים. ניתן ליצור לו מרקם של עץ כבד למראה כפרי, או יציקות שלמות למראה נקי ומודרני. בהדפסה תלת ממדית נוכל לבנות מחיצות מעוטרות במשרביות או עיטורים לדלתות ומעברים בסגנון ארט דקו. עם טכנולוגיות מתקדמות, סגנונות עיצוב בתי יוקרה היום משתנים רק סביב השאלה איך נשתמש בחומרים ובטכניקות לטעמנו.

שילוב הטכנולוגיה החדשנית

מאמצעים ירוקים המאפשרים עיצוב בר-קיימא כמו מערכות סולריות המאפשרות לספק אנרגיה בייצור עצמי או מערכות מחזור מים אפורים, ועד טכנולוגיות בית חכם המאפשרות לכם לשלוט במערכות שונות בבית מרחוק או לתכנן מראש את השימושים השונים כמו בקרת אקלים והפעלת מכשירים חשמליים ומערכות ניקיון – דירת היוקרה של העתיד מאפשרת נוחות יותר מאי פעם.

משרד אדריכלות שחר פרנס רואה עצמו כמוביל הטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום העיצוב ותכנון בתי יוקרה ויישומן בבתים החכמים של העתיד כדי לספק מענה מושלם לכל צרכי הלקוח בפתרונות מתקדמים שיצמצמו כמה שיותר התפשרות על החזון על חשבון אילוצי המציאות.